close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

האם השקעות נדל"ן בליסבון שוות בדיקה מבחינתכם?

מערכת שורשה טבת, תשפ02/01/2020

אתם תוהים האם גם השקעות של נדל"ן בליסבון דורשות הון עצמי התחלתי גדול כמו השקעה בנדל"ן בת"א? אם כך, כדאי שתדעו שהתשובה היא לא

תגיות:
הצלחתם לחסוך סכום כסף לא מבוטל בשנים האחרונות ואתם רוצים לעשות אתו משהו כך שתוכלו למנף אותו? או שאולי קיבלתם ירושה מכובדת? אם כך, ברור מדוע
אתם תוהים מה באמת נכון יהיה לעשות. רוב האנשים יחשבו מיד על השקעות שונות של נדל"ן בישראל, אך האמת היא, שעכשיו זה בדיוק הזמן להעז ולחשוב מחוץ לקופסא. למרות שהדבר הטבעי הוא להשקיע במדינה שלנו ובמקום שבו אנחנו מכירים את השפה ואת החוקים, גם השקעות נדל"ן בליסבון יכולות להוות אופציה טובה. השקעות של נדל"ן בליסבון יכולות להניב לכם רווחים נפלאים כי מדובר על מקום שיש בו כלכלה יציבה. בנוסף לכך, כדי להשקיע בנכס בליסבון אתם צריכים סכום התחלתי הרבה יותר נמוך לעומת הסכום שנדרש מכם כדי להשקיע בארץ הקודש. לכן שווה לבדוק את העניין הזה, מה גם שאם כל כך הרבה ישראלים עשו זאת, כנראה שיש לכך סיבה.

השקעות נדל"ן בליסבון – הדרך הנכונה לעשות את זה
אפשר להבין אתכם מדוע אתם חוששים מכל מה שקשור להשקעות נדל"ן שונות בליסבון, כי מה אתם יודעים על המקום הנפלא הזה? אולי יצא לכם לנסוע לשם לחופשה, אך בין זה ובין בחירת נכס שכדאי להשקיע בו יש הבדל גדול. לכן, אם אתם תוהים איך בכל זאת ניתן יהיה לבצע השקעות נדל"ן בליסבון, כדאי שתדעו שאפשר לפנות אל מתווכים שמגיעים עם ידע ורקע בתחום הזה. בישראל עובדות היום לא מעט חברות של תיווך שמציעות סיוע בתיווך נדל"ן מעבר לים, כך שבין אם אתם חושבים על ליסבון, אנגליה או מקומות אחרים – יש לכם אל מי לפנות. היתרונות של סיוע מקצועי בתחום כזה ברורים, כי מתווכים שמכירים את ליסבון ואת השוק המקומי יעזרו לכם לבחור את הנכס המתאים. בנוסף, יש גם משרדי תיווך שיעזרו לכם בכל נושא הבירוקרטיה והם גם ייתנו לכם מידע אודות המיסים והחוקים המקומיים.

ההון העצמי הדרוש לביצוע ההשקעה הראשונית 
אתם תוהים האם גם השקעות של נדל"ן בליסבון דורשות הון עצמי התחלתי גדול כמו השקעה בנדל"ן בת"א? אם כך, כדאי שתדעו שהתשובה היא לא. למעשה, זה עוד משהו שהופך את האופציה של השקעות נדל"ן בליסבון לאטרקטיבית כל כך, שכן אתם לא צריכים הון התחלתי מאוד גדול. בנוסף, ערך הנכס בליסבון נמצא בעליה מתמדת כבר לא מעט שנים ולכן אתם יכולים להיות בטוחים שהנכסים שתיקנו שם יניבו לכם רווחים נאים ביותר. זה לא משנה אם אתם רוצים להשקיע בדירה, בבית פרטי או בבניין מגורים, כי בכל מקרה אם תעשו את זה בצורה נכונה צפויה לכם הצלחה. אל תדחו את העניין כי גם לכם מגיע להתחיל להשקיע בנדל"ן מעבר לים ולהרוויח סכומים מכובדים.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה